Novinka Aktualizováno 6. 9. 2024

Karel Stolejda a Martin Veselý: Volvisté míří nově do Cardion Cars

4 minuty čtení
Karel Stolejda a Martin Veselý: Volvisté míří nově do Cardion Cars

Patnáct let stojí Karel Stolejda a Martin Veselý v čele sítě dealerství automobilů značky Volvo. Symbolicky, k půlkulatému výročí, se rozhodli pro rebranding, o který se postaralo Studio Najbrt. „Jsme to pořád my, jen modernější,“ říkají v rozhovoru zakladatelé společnosti, která prodá více než 3500 vozů ročně a generuje obrat 3 miliardy korun.

Vybudovali jste úspěšnou síť dealerství značky Volvo. Co vás vedlo k rozhodnutí o rebrandingu?

K.S.: Šlo o více jak rok trvající proces, který jen potvrdil, že rebranding je logický a progresivní krok vyplývající ze strategického rozhodnutí, za nímž stojí hluboká úvaha.

M.V.: Chtěli jsme udělat další krok k vyspělosti firmy, kterou patnáct let budujeme. Ostatně i samotné Volvo nedávno zmodernizovalo své logo, tak jsme si řekli, že je řada i na nás.

Proč jste zvolili jako nový brand právě Cardion Cars?

M.V.: Začnu ohlédnutím do minulosti. Pojmenování s místními názvy, tedy Auto Průhonice, Auto Dejvice a Auto Stodůlky vznikla historicky s tím, jak firma rostla. Výjimkou bylo Brno, kde se pobočka jmenovala Auto Cardion, jelikož naši spoluinvestoři bratři Nekudovi mají firmu Cardion zaměřenou na kardiochirurgii a neurochirurgii, a ta značka byla Brně a okolí známá a fungovala.

K.S.: Založili jsme čtyři úspěšná dealerství, které ale neměla společnou identitu, díky čemuž se v tom lidé trochu ztráceli, někdy si i mysleli, že jde o různé firmy. Pro nás je důležité, aby věděli, že všechna tato dealerství patří do jedné skupiny s jednou filosofií, díky čemuž to, co zažívají v jednom autosalonu zažijí i ve zbývajících. Úroveň služeb a toho, jak to funguje, je tam stejná.

Toto byla vaše hlavní motivace? Vše přiznaně sjednotit pod jeden brand?

K.S..: Dlouhodobě se soustředíme na to, aby služby na našich pobočkách byly maximálně osobní. To je naše krédo. Teď jsme se rozhodli, že je na čase dát tomu všemu jednu střechu a otevřeně a hrdě na první dobrou říkat, že všechny ty autosalony patří k sobě. Se stejnými službami, přístupem k zákazníkům a vším, co k tomu patří.

M.V.: V rámci skupiny máme ještě brand Albion Cars, který se zaměřuje na značky Jaguar a Land Rover, a nově také Orbion Cars, který prodává značku MG. I zde došlo s koncovkou „ion“ ke sjednocení. Navíc je zde ve slově Cardion prvek srdce. Ten odráží nejen to, že pro nás jde o srdeční záležitost, ale pracuje s ním i nové logo od Aleše Najbrta.

Spolupráce se špičkou mezi českými designéry asi není náhoda?

M.V.: Když něco děláme, děláme to naplno. Řekli jsme si, že i rebranding chceme udělat nejlépe, jak to jen jde, což poměrně logicky vedlo k tomu, že jsme hledali toho nejlepšího člověka v Česku, a to je Aleš Najbrt. Vytvořil moderní logo, respektive loga, která se prolínají napříč dealerstvými jednotlivých značek v rámci skupiny a sjednocují je.

Mohou se zákazníci v Cardion Cars i nadále těšit ze služeb portálu a aplikace Volvista?

K.S.: Samozřejmě! Jde o náš server a inzertní portál zaměřený na ojeté vozy a aplikaci, které si kolem sebe vybudovaly početnou komunitu. Tak jako doposud Volvista ve finále dovedl lidi na naše jednotlivé pobočky, tak odteď budou veškeré služby Volvisty dostupné na všech pobočkách Cardion Cars. Věříme, že to také povede ke zpřehlednění.