Novinka Aktualizováno 29. 1. 2025

Opět jsme posbírali hned několik cen Retailer Excellence Awards

5 minut čtení Autor: Mechanik Max (Volvista srdcař)
Opět jsme posbírali hned několik cen Retailer Excellence Awards

Společnost Volvo Car Czech Republic, generální importér značky Volvo pro Českou republiku, každoročně na celorepublikovém setkání oceňuje práci své dealerské sítě. A uplynulý rok byl plný rekordních čísel, na kterých mají značný podíl autorizovaní partneři Volva, jako jsme my.

V akci, která byla loni vyhlášena již potřetí, se české zastoupení značky inspirovalo u svých zahraničních kolegů. Účast je pro jednotlivé autorizované partnery Volvo dobrovolná, ale motivující. Každá kategorie je hodnocena podle několika kritérií.

Letošní ohlédnutí za mimořádně úspěšným rokem 2024 se již podruhé konalo ve stylové Erlebachově boudě ve Špindlerově Mlýně. Malebná krkonošská krajina pak spoluutvářela celodenní program, který předcházel večernímu slavnostnímu vyhlášení.

Setkání zástupců importéra a jednotlivých dealerství bylo plné zajímavých aktivit, z nichž se velká část nesla v severském duchu. Účastníci si mohli vyzkoušet jízdu na saních nebo se psím spřežením, obdivovat umění profesionální sabráže v provedení someliéra Milana Krejčího či vyslechnout inspirativní přednášku marketingové specialistky Pavlíny Louženské.

Celým dnem i večerem se šarmem sobě vlastním provázela herečka, zpěvačka a režisérka Jitka Čvančarová, která je českou ambasadorkou značky Volvo. Slavnostní večer zpestřil svým vystoupením další oblíbený ambasador značky, zpěvák a skladatel Marcell.

Vpodvečer pak odstartoval oficiální program. Zhodnocení obchodních výsledků a dalších úspěchů mimořádného roku 2024 se hned v úvodu slavnostního večera ujala generální ředitelka Volvo Car Czech Republic Šárka Heyna Fuchsová, která se v polovině loňského roku na tento post vrátila po svém čtyřletém působení ve vedení Volvo Denmark.

„Uplynulý rok byl v mnoha ohledech přelomový. Podařilo se splnit nejvyšší cíl – překonat hranici 5 000 prodaných aut. Konkrétně se jich prodalo 5 025, což je ve srovnání s rokem 2023 66% nárůst a téměř 100% nárůst oproti 2022,“ uvedla generální ředitelka. „Rok 2024 přinesl také historicky nejvyšší počet obsloužených zákazníků a v oblasti efektivity plánování náhradních dílů je Česká republika dokonce mezi nejlepšími na světě.“

V kategorii Volvo Selekt jsme posbírali všechny tři ceny

Shrnutí loňského roku a krátký rozhovor s generální ředitelkou pak již vystřídalo to hlavní, proč se do Špindlerova Mlýna sjeli zástupci značky Volvo ze všech koutů republiky: vyhlášení vítězů v soutěži Retailer Excellence Awards 2024 v kategoriích Servis, Volvo Selekt, Prodej nových vozů a nově i Nejlepší autorizovaný partner v oblasti celkové spokojenosti zákazníků. Zaměstnanci generálního importéra VCCR pak hlasovali v anketě pro autorizovaného partnera, u nějž ocenili nejlepší vzájemnou spolupráci. A naše síť dealerství Cardion Cars opět zabodovala!

V každé ze tří hlavních oceněných oblastí byli jmenováni tři nejlepší. A jednu z kategorií ovládly kompletně naše pobočky! Konkrétně kategorii Volvo Selekt, tedy prodej ojetých vozů Volvo, kde 1. místo obsadilo dealerství Cardion Cars Brno, 2. místo patří dealerství Cardion Cars Stodůlky a na 3. místě se umístilo dealerství Cardion Cars Průhonice.

Dařilo se nám ale také v kategorii prodeje nových vozů, kde se na 1. místě umístila pobočka Cardion Cars Stodůlky a na 3. místě pobočka Cardion Cars Brno. „Jedná se o ohodnocení dlouhodobé práce našich zaměstnanců. Velmi si toho vážíme a budeme se i nadále snažit udržet vysoko nastavenou laťku našich služeb,“ uvedl ke skvělým výsledkům našich dealerství výkonný ředitel společnosti Cardion Cars Dušan Chlad.

Pobočka Cardion Cars Stodůlky zvítězila v kategorii Prodeje nových vozů

Všichni výherci si vedle spousty cen odnesli originální, ručně vyrobenou autorskou cenu, inspirovanou Thorovým kladivem, kterou navrhla designérka Linda Procházka. Proč byl právě tento mytický symbol – legendární kladivo Mjölnir – inspirací pro podobu předávané ceny, naznačuje nedávné tematické video ze skandinávského severu, jež společně natočili Marcell a Linda Procházkovi.

„Jak Thorovo kladivo ze skla, tak podstavec z kamene jsou ručně vyrobené. Každý detail odráží jedinečnou tradici a mistrovství českého sklářství v souladu s vizí značky Volvo. Letos navíc do kolekce přibyly i nové designy pro druhé a třetí místo, které ztvárňují logo Volva – Iron Mark,“ vysvětluje autorka.