Novinka Aktualizováno 7. 2. 2024

Představujeme naše kolegy: Andon a asistent

6 minut čtení Autor: Volvista
Představujeme naše kolegy: Andon a asistent

Naše prodejce nových či ojetých vozů, stejně jako naše VPS techniky znáte a máte příležitost se s nimi denně vídat v běžném provozu dealerství, ať už na showroomu, bazaru či v servisu. Chceme vám představiT i ty členy týmu brněnského dealerství AUTO CARDION, kteří jsou obrazně řečeno v zákulisí, přesto jsou nezbytnou součástí naší party, a i na jejich práci závisí plynulost chodu servisu či bazaru. I díky nim jste vy, naši zákazníci AUTO CARDION, spokojeni.ečeno v zákulisí, přesto jsou nezbytnou součástí naší party, a i na jejich práci závisí plynulost chodu servisu či bazaru. I díky nim jste vy, naši zákazníci, spokojeni.

Seznamte se s Andonem Tomášem Zechmeisterem a asistentem prodeje ojetých vozů Jirkou Strmiskou.

Andon TOMÁŠ ZECHMEISTER

Tomáš je otec dvou malých dětí, který si právě staví domek v rodných Valticích. Původní profesí mechanik s letitou praxí, konkrétně u Volva přes 10 let. A dnes Andon.
„Pozice andona vznikla až s přechodem na VPS (Volvo Personal Service) proto, aby se zachovala plynulost servisu. Servis je živoucí organismus a nelze vyloučit, že se něco zadrhne. A Andon je tu mimo jiné proto, aby to nepocítil zákazník. Může se stát, že zavolá nebo přijede neobjednaný zákazník, že mu něco svítí nebo má jinou závadu a bojí se, že nedojede atd. Nastupuju já, provedu diagnostiku, zjistím závadu, a pokud je to v časových silách, provedeme opravu na počkání, pokud ne, zákazníka objednáme. Nedá-li se s autem jet, zařídím zákazníkovi náhradní vozidlo, aby byl mobilní a mohl pokračovat v cestě a nemusel do servisu dvakrát. Šetříme zákazníkům čas.“

Co dalšího má Andon Tomáš na práci?

Kromě přijímání a vyřizování neobjednaných zákazníků, zajišťuje chod servisní dílny a její plynulou vytíženost. Ať už v kooperaci s kolegy prodejci nových vozů, tak především s bazarem. Příprava a kontrola ojetých vozů Volvo Selekt před umístěním do prodeje, stejně jako kontrola auta před předáním zákazníkovi.

Spolupráce s VPS

„Když například kluci, VPS technici, zjistí při servisní prohlídce, která je naplánovaná do 13.30 h, že se musí udělat něco navíc, například brzdy, a už mají naplánovaného nového zákazníka…tak aby byla zaručena plynulost a zákazníci nemuseli čekat, tak buď brzdy udělám já, nebo začnu pracovat na zakázce pro nového zákazníka, a tu poté VPS technici převezmou. Zkrátka zákazníka nezajímá, že se některá ze zakázek protáhla. Zákazník to nesmí pocítit a na jeho voze se musí začít pracovat na čas. Stále koukám do plánovače servisních prací a snažím se vyplňovat čas VPS techniků maximálně efektivně.“

Jaká je na dílně parta?

Skvělá, vzájemně jsme si sedli, pomáháme si a vycházíme vstříc. A začíná to už u Patrika (Němce), šéfa servisu, to bych rád zmínil. Je lidskej, je to dobrej šéf.

Asistent prodeje ojetých vozů JIŘÍ STRMISKA

Jirka pochází z Vyškova a v Cardionu pracuje od srpna 2019. Vystudoval střední průmyslovku a protože „jsem nenašel správnou vysokou se zaměřením auta, a chtěl jsem si vydělal na svoje první auto, rozhodl jsem se najít práci v Brně. Jelikož můj profesní sen je prodávat auta, přijal jsem místo asistenta v Cardionu, po kterém jsem ostatně pokukoval už dlouho, a rozhodl jsem se, že začnu jako asistent od píky. “
Jak o sobě Jirka říká: „Jsem typický petrolhead, tedy člověk, kterého zajímají auta, bez ohledu na značku. Dokonce bych auta chtěl sbírat.“

Jaká je Jirkova náplň práce?

Jezdím STK, evidenční kontroly, rovnáme auta na place, hezké čistě vyrovnané vozy. Když přijede kamion aut ze Švédska, jdu tam jako první. Auta zkontroluju, zdali nemají poškození, servisní knížku, jsou-li tam správně pneu, na všech kolech stejné, poškozený lak. Auto často přijíždějí s druhou sadou pneumatik v kufru, ty vyložím, sepíšu je, vypisuju i výbavu aut, abychom věděli, čím vším auto disponuje. Po servisní kontrole auta fotím na web VOLVISTA.CZ, umísťuju na prodejní plochu, vybavuju cenovkami, značkami Volvo Selekt atd.“

Který model Volva mě baví?

„Baví mě XC40. Je to takový menší, moderní crossover do města, auto pro mileniály, což jsem tak trochu i já. A navíc nejsem žádný obr, takže pro mě ideál. Bezdrátová nabíječka, chytře poskládaný interiér, dvoubarevná střecha, fakt moderní auto.“